مک‌لارن فاصله‌اش را با ردبول کم‌تر کرد
 
مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

زمان‌گیری مسابقه مالزی با کمی هیجان اما بدون هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای برگزار شد. اگر چه تالحظات آخر لوییس همیلتون خود را در خط اول می‌دید، اما سباستین وتل توانست در آخرین دور زمان گیری با کسب رکورد یک دقیقه و ۳۴ ثانیه و ۸۷۰ صدم ثانیه سریع‌ترین زمان را به دست آورد و خط اول را از هملیتون بگیرد.

وتل که در مسابقه قبلی بدون سیستم کرس، توانست قهرمان شود گفت در سپانگ، کرس برای کسب خط اول نقش مهمی بازی کرد.

ردیف بعدی هم به ردبول و مک‌لارن رسید. وبر راننده خط سوم خواهد بود و جنسون باتن از خط چهارم مسابقه را شروع می‌کند.

ترکیب پنج راننده اول درست شبیه به مسابقه ملبورن است با این تفاوت که در مالزی، مک لارن هفت دهم ثانیه به ردبول نزدیک‌تر شده است و همین باعث شده تا رانندگان مک‌لارن نسبت به سبقت گرفتن از ردبول امیدوارتر باشند.

اما برخلاف مک‌لارن، در فراری دو راننده تیم چندان از ماشین‌هایشان راضی نبودند. پیش از زمان‌گیری فراری اعلام کرد که به دلایلی ماشین آن‌ها به اندازه کافی سریع نیست و این تیم نخواهد توانست زمانی بهتر از ششم و هفتم کسب کند.

دست آخر آلونسو توانست پنجمین زمان سریع را کسب کند اما بعد از زمان گیری گفت که تیمش باید برای رسیدن به «‌دو تیمی که در زمستان بهتر از فراری کار کرده‌اند» زحمت بیشتری بکشد. فیلیپه مسا، هم تیمی آلونسو مسابقه را از خط هفتم آغاز خواهد کرد.

بین این دو راننده، نیک هایدفیلد قرار دارد که در مسابقه قبلی مسابقه را از خط هجدهم شروع کرد. هایدفیلد که جای خالی کوبیتزا، راننده اول رنو که آسیب‌دیده است، را پر کرده، در مسابقه ملبورن شاهد قدرت‌نمایی هم تیمی‌اش ویتالی پتروف بود که برای اولین بار به روی سکو رفت. او دست کم در زمان گیری توانست زمان بهتری از پتروف کسب کند اما پتروف، که بعد از مسا در خط هشتم است، هنوز فرصت دارد تا یک بار دیگر هایدفیلد باتجربه را پشت سر بگذارد.
 

ویلیامز یک بار دیگر، بعد از ناکامی در استرالیا، نتوانست نتیجه خوبی بگیرد. در حالی که پیش از آغاز فصل، گفته ‌ می‌شد ویلیامز سریع‌ترین ماشین‌ها را به مسابقه خواهد آورد، در سپانگ، سرعت این تیم از ملبورن هم کمتر بود. باریکلو (خط ۱۵) و مالدونادو (خط ۱۸) امیدشان به آسمان است تا در صورتی که مسابقه در هوای بارانی برگزار شود بتوانند با کمک استراتژی درست خود را در جدول بالا بکشند.

مرسدس بنز هم با ماشین خود هنوز مشکل دارد. راس براون، مدیر این تیم می‌گوید هنوز مرسدس قادر نیست ماشین مناسبی در اختیار مایکل شوماخر (خط ۱۱) و نیکو رزبرگ (خط ۹) قرار دهد. براون می‌گوید ماشین مرسدس گاهی خوب کار می‌کند و گاهی بد. با اینکه ممکن است هوای بارانی به این تیم کمک کند تا موقعیت بهتری در مسابقه به دست آورد، اما شوماخر می‌گوید که هیچ تجربه‌ای با لاستیک‌های جدید روی پیست خیس ندارد و همین ممکن است شانس او را در هوای بارانی کمتر کند.

خوشحال‌ترین تیم امروز شاید هیسپانیا بود. هیسپانیا که به خاطر قانون ۱۰۷ درصد نتوانست در مسابقه ملبورن شرکت کند، امروز توانست زمان مجاز برای شرکت در مسابقه را کسب کند و این تیم اسپانیایی در مالزی همراه با تیم‌های دیگر در مسابقه شرکت خواهد کرد.
 




 



نظرات شما عزیزان:
برای حمایت از خود و دوستان بنر رو تو وبلاگتون قرار بدید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 19:26
عرفان گنج خانلو

درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسابقات اتومبیل رانی و آدرس iranrally.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">